Доставка і оплата

Способи доставки

Ми подбали про те, щоб доставка замовлення була максимально простою та зручною. Зверніть увагу, служба доставки здіймає оплату за послуги доставки та прийому платежів.

Цього часу ми не маємо змоги запропонувати вам варіанти з безкоштовною доставкою, навіть для великих замовлень.

Ми здійснюємо доставку кур’єрською службою “Нова Пошта”.

Відправлення здійснюється у вівторок і четверг.

Доставка до Вашого відділення кур’єрської служби по Україні
Терміни доставки: 2-3 дня в залежності від населеного пункту
Вартість доставки згідно тарифів служби “Нова пошта”.

Кур’єром служби доставки до дверей по Україні
Терміни доставки: 2-3 дня в залежності від населенного пункту.
Вартість доставки: за тарифами служби “Нова пошта”. Зверніть увагу, що за статистикою найбільше пошкоджень відправлень виникає на ланці від Вашого відділення Нової Пошти до Вашої адреси.

Самовивіз з магазину у м.Харків наразі не працює!

Адресна доставка по Харкову – не працює.

Способи оплати

Оплата готівкою при самовивозі наразі не працює!

Оплата банківськими картами Visa, MasterCard, Maestro через Приват24, Liqpay, Термінал тощо
В момент підтвердження замовлення Вам потрібно натиснути кнопку Liqpay і здійснити оплату на сторінці платіжної системи зручним для Вас способом. Оплата буде опрацьована автоматично і замовлення прийнято до виконання.

! Передача даних здійснюється по захищеному каналу із застосуванням сучасних методів шифрування, при цьому виключається будь-яка можливість перехоплення конфіденційної інформації.

Оплата післяплатою в відділенні “Нова пошта”з 20.07.2023р. не працює!
Ви можете оплатити замовлення в поштовому відділенні при отриманні замовлення.
Вартість послуги в Новій Пошті – 2% від замовлення + 20 грн

Безготівковий розрахунок
Безготівкова форма розрахунку можлива за умови укладення договору з юридичними особами або організаціями.

Важливо!

– Ми пакуємо пиво у коробки по 9 пляшок 0,33л. Меншого розміру коробок у нас немає, на відділенні Нової Пошти товар не перепаковується. Вага однієї пляшки приблизно 550г. (банка з напоєм 0,5л має приблизно таку ж вагу і габарити), вага бруто повної коробки 9 шт – 5,2кг. Об”ємна вага коробки за правилами Нової Пошти – 2кг. Це значить, що Ви можете придбати будь-яку кількість пляшок, не дбаючи про кратність 9,  адже починаючи з третьої Ви оплачуєте фактичну вагу, а не об”ємну.
– Перед відправкою весь товар перевіряється і страхується на повну вартість. При отриманні посилки бажано перевірити товар безпосередньо у відділенні служби доставки в присутності співробітника. У разі недостачі товару, необхідно скласти акт невідповідності. Якщо упаковка пошкоджена, або на товарі виявлені механічні пошкодження Вам необхідно пред’явити претензії службі доставки. Служба доставки відшкодовує завдані збитки, якщо їх було завдано з її вини.
У разі якщо дана ситуація буде мати місце – сфотографуйте пошкоджену упаковку та товар в ній з різних ракурсів і обов’язково повідомте нам про те, що трапилося.

Якщо Вам не вдалося знайти розуміння з боку служби доставки – ми Вам обов”язково відшкодуємо втрати.

– Після передачі замовлення в службу доставки клієнту відправляється sms (або електронний лист) з номером товарно-транспортної накладної

– Для отримання замовлення необхідно мати при собі документ, що засвідчує особу.

При виникненні будь-яких питань Ви завжди можете зателефонувати 099-224-93-21.

Гарантія та повернення

Умови гарантійного та післягарантійного обслуговування

Наш інтернет-магазин надає гарантує якість всіх товарів. Терміни гарантії залежать від обраної Вами продукції, більш детальну інформацію Ви можете дізнатися в описі товару або у менеджерів магазину.

Всі товари проходять перевірку зовнішнього вигляду перед формуванням замовлення і передачею його службі доставки;

Зверніть увагу!

Деякі товари (переважно категорії “Вінтаж”, або ті, що мають в складі назви рік, що минув) можуть мати вказану дату придатності, що минула, а також пошарпаний вигляд етикеток на корків (зумовлений тривалим зберіганням); для цих товарів це не є недоліком, а навпаки цінністю – спробувати як змінюється смак протягом багатьох років. Якщо ви раніше не мали досвіду куштувати такий продукт, ми рекомендуємо утриматися від такої покупки у нас.

Умови повернення та обміну

Як повернути або обміняти товар, який вам не підійшов?
Придбали товар, але зрозуміли, що він вам з якихось причин не підходить? Не переживайте, ви завжди можете звернутися до нас для розгляду можливості заміни або повернення товару.
Повернення і обмін можливий при дотриманні наступних умов:

Чи не пошкоджена упаковка;
Товар не був у вжитку;
Збережений товарний вид і споживчі властивості;
Збережена комплектація.

Далеко не кожну проблему можна виявити при поверхневому огляді. Якщо ви виявили дефект після того, як прийняли замовлення, його ще можна повернути назад. Для цього необхідно звернутися до менеджерів інтернет-магазину, ми опрацюємо ваш запит і вирішимо його в найкоротші терміни.
Якщо ви не впевнені в тому, що виявлена ​​вами несправність є браком або з якихось причин ви просто не можете використовувати ваш товар за призначенням, зателефонуйте нашим фахівцям, Вам підкажуть, як діяти далі.
Не знайшли відповіді на своє питання?

Запитайте наших фахівців по телефону
099-224-93-21

Cart
Your cart is currently empty.